dilluns, 5 d’abril del 2010

ALEMANYA 2010!!!

el 19 al 26 de març vaig estar a Alemanya amb l'institut. Era un intercanvi musical.

19/03/2010 de Mataró cap a Strasbourg.
19:00h - Sortida des del Satorras.

20/03/2010
Catedral d'Strasbourg
Després de 13 hores d'autobus vam arribar a Strasbourg, on vam visitar la Catedral i una mica el centre de la ciutat. Allà hi vam dinar i vam ser-hi fins a les 16:00h.
Vam tornar a agafar l'autobús fins a Marbach am Neckar (18h). Allà van presentar-nos a la nostra parella i vam anar a casa per conèixer la família, sopar i dormir.

21/03/2010
Aquell dia el vaig passar amb la família. Vam anar a un mirador de Mundelsheim (on hi havia la casa de l'alemany).
A la tarda vam anar a una bolera d'Stuttgart.
A la nit vam anar a un restaurant típic d'Alemanya a sopar amb la família Alemanya.

22/03/2010
Mercedes Benz Arena
Vam anar al centre d'Stuttgart a conèixer el casc antic. Després vam anar al Mercedes Benz Arena (estadi de futbol de l'Stuttgart (equip que el Barça va eliminar de la Champions)). Evidentment, vam anar-hi amb la samarreta del Barça! A la tarda vam fer un assaig amb el conjunt instrumental i després vam anar cap a casa.

23/03/2010
Heidelberg des del castell
Vam passar el dia a Heidelberg. Allà hi vam visitar el castell i ens vam discutir amb uns venedors que ens volien timar :). Vam visitar el centre i vam anar per lliure. A la tarda vam tornar a Marbach per la vall del Neckar (el riu que envolta i passa per tots aquests pobles). Després vam anar a casa.

24/03/2010
Al matí vam estar assajant a l'Auditori de Marbach amb la coral. Vam dinar al restaurant/bar/cantina (com li volgueu dir) a l'institut amb el nostre alemany a l'institut. A la tarda vam rependre els assajos i vam preparar el concert. A les 17h vam menjar pizza per brenar-sopar i vam tenir lliure tota la tarda per Marbach. A la nit vam fer el Concert d'Intercanvi.

25/03/2010
Marbach am Neckar
Vam anar a conèixer a l'alcalde que ens va donar la benvinguda (que de fet, podria dir-se despedida, ja que era el dia que tornavem. Després vam fer una visita guiada per grups a Marbach. Després vam tenir lliure i vam dinar al bar/restaurant/cantina amb el nostre alemany. A la tarda vam fer una festa de despedida amb pastissos, pastes, beguda...  I a la tarda... agafar el bus per tornar cap a Mataró.

26/03/2010
El viatge va ser de 16h i no de 15 perquè un nen se'ns va quedar a la gasolinera. Vam arribar tard (como no) i vaig anar a casa meva a parlar clar i català!

PER VEURE ELS VÍDEOS DEL CONCERT A MARBACH, FEU CLICK AQUI!

I DURANT AQUESTA SETMANA US EXPLICARÉ...

Unknown ha dit...

Olé que guapos els vídeos del concert, ja veig que t'ho vas passar de PM!!

Joana ha dit...

Deunidor! Lo important és que tot va anar bé i ja ets a casa! :)