diumenge, 18 de març del 2007

Excursió a Burriac, Setmana Santa i campionats


El dissabte vaig anar a Burriac amb l'esplai i m'ho vaig passar molt bè! Vam anar des de l'esplai fins a dalt de tot del castell, ens vam cansar molt però tambè vam divertir-nos moltissim! Va ser divertit conquerir Burriac amb la bandera de Ponent.
Ara estic esperant impacient la sortida de Setmana Santa que serà del 31 de març al 4 d'abril. L'any passat per Setmana Santa m'ho vaig passar molt bè i aquest any espero que tambè!
Per cert vaig anar a les semifinals del campionat de natació i no m'he classificat per a les finals, bueno, estic satisfet de la meva participació al campionat.
Bueno, feliç setmana i fins al proper escrit!

4 comentaris:

Ramon Bassas ha dit...

Prepara't per la sortida de Setmana Santa i que et facin caminar!

Unknown ha dit...

No et preocupis per el campionat! Hi han més anys que llonganisses!

kitjauma ha dit...

POOONENT POONENT! WAXIXIMAME! WAXIXIMAME!

No exageris que no ens vam cansar tan eh! Espero el teu e-mail abans de setmana santa!

Apali Martí! Bona setmana!

Cristina

Esplai Garbí ha dit...

Hola Martí!!

Sí que va cansar anar a Burriac, sí... però va valer la pena, oi?¿

Ja he vist la foto de l'Elmer, que wapo!

Fins dissabte!



jordi