dilluns, 10 de setembre del 2007

Diada i tornada a l'escola

Avui he tornat de Figueres, on hi he estat dos dies amb la mama, he vist el museu Dalí i el del joguet i els dos m'han agradat molt!
Cada any, el dia 11 de setembre a Catalunya celebrem la diada i jo, aquest any, la passarè amb la meva mare.
El dia 12, torno a l'escola, segons l'ex-director de l'escola (Martí Casares), aquest any tindrè un professor divertit, alegre i simpàtic (això es el que diuen tots, però el professor alegre, divertit i simpàtic no exiteix!), aquest any, ja farè cinquè i com cada any només torno amb ganes de veure els amics.
A l'esplai hi torno el dia trenta, i aquí si que hi tinc ganes de tornar a començar, a l'esplai, ara ja serà el 5è curs que hi vaig, i si repeteixo es perquè m'ho passo molt bé!
Bé, us desitjo una feliç diada a tots i a totes!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Hola tete!

Espero que hagis tingut una bona diada i que tornar al cole no sigui massa traumàtic :-)

Ja m'explicaràs com t'ha anat el primer dia!