dimarts, 13 de novembre del 2007

Un gran cap de setmana



Aquest cap de setmana m'ha agradat molt!: el dissabte voliem anar a veure una pel·licula al cine amb l'esplai, però com que no ens agradaven les que feien vam decidir jugar a bolos. No vam anar al cine, però m'ho vaig passar molt bè!
El diumenge, (dia del meu sant) vaig anar a dinar amb els meus avis al Gran món (Restaurant Xinès) i a la tarda vaig anar a c elebrar l'aniversari d'un amic meu que ja fa temps que no estudia a l'Anxaneta al cine i aquell dia si que vaig veure una pelicula: Los Totenwackers.
Pel meu sant em van regalar: el CD de la Shakira (las de la intuición), un CD de "Los 40 pricipales" (èxits de l'any), unes bambes i un joc per la Game Boy advance (Madagascar, operación pinguino), tot m'ha agradat molt!
Aquesta setmana he escrit més tard i la setmana que ve segurament tambè perquè m'en vaig de col·lonies dos dies amb l'esplai!
Bè, espero que vosaltres també us ho hagueu passat tant bè!