divendres, 5 de setembre del 2008

2ª quinzena d'agost i tornada a la rutina


Aquesta segona quinzena he anat una setmaneta al Vilar Rural d'Arnes, un vilar (amb jacuzzi també!!!) que és a un poblet al costat d'Aragó. Aquests dies vaig anar visitant els pobles del voltant, de fet, tot eren petits, però encantadors poblets de muntanya. Vaig visitar viles com: Bot, Pinell del Brai, Gandesa, Horta de Sant Joan, Arenys de Lledó*, Vall-de-roures* i Calaceit*. A Horta de Sant Joan vaig visitar el Centre Picasso, es veu que Picasso va passar una temporada a aquest poble.

També vaig visitar Saragossa i la seva EXPO'08. La Expo és molt maca, no vaig poder entrar a tots el pavellons, (evidentment), però els que vaig visitar eren molt macos i molt moderns. Allà vaig veure coses molt interessants que jo no sabia i que estic orgullós de saber-les. A Saragossa també vaig anar a veure La Pilarica, el Museu Goya, vaig veure la ciutat caminant i també en Bus Turístic.

Com podeu veure m'ho he passat bé durant tot l'agost, ara hauré d'esperar a que arribi l'any que vé! Ara queda començar l'escola, ara ja toca sisè i la cosa cada cop va més en serio. Tinc ganes de veure els meus amics, però no els deures per fer!!!!!!!!!! Miro el cantó positiu, també ha de començar l'esplai i em trobaré amics meus, amics nous... Ja tinc ganes de que comenci l'esplai!!!

Bueno, espero que hagueu passat unes bones vacances i que hagueu començat bé la tornada a la feina!!! Jo tinc fins el dia quinze! Vinga!, que ja queda menys per Les Santes!
*=ciutat de la Matarranya.

2 comentaris:

Joana ha dit...

La part que em correspón de vacances amb tu ha estat magnífica!
Ens queden un bon grapat, espero...
Petonssssssss

Carles Dresaire i Gaudí ha dit...

L'altre part tampoc ha estat malament, sobretot el jacuzzi, jejeje. Que vagi be l'entrada a l'escola.

Per cert, el meu link és www.pessebres.com, gràcies.