dissabte, 11 d’abril del 2009

De vacances

De veritat que porto uns dies dels que no em puc queixar. He estat a Mallorca i seguidament a St. Jaume de Frontanyà.

Catedral de Palma de Mallorca

Al viatge m'ho vaig passar molt bé: vaig visitar moltes coses (Coves del Drach, Vidres Gordiola, Fàbrica de perles Orquidea...), vaig conèixer gent nova i va ser divertit a l'hotel, a la piscina, a Palma de Mallorca... Tot i això, vam agafar un barco que feia un recorregut de 45 minuts. Aquests van ser horribles, ja que, com us podeu imaginar el temps no acompanyava gaire (pluja, vent, mala mar...). Deixant de banda això, va ser un gran viatge: va servir per desconnectar una mica de tot, per passar molt de temps amb els amics, de divertir-nos junts, llàstima que tot lo bo s'acaba.

Però per mi no es va acabar perquè el dia següent de tornar de Mallorca vaig marxar cinc dies més a St. Jaume de Frontanyà amb l'esplai. També m'ho vaig passar molt bé perquè estava amb més amics. Vam fer molts jocs i una excursió que va estar molt bé i va ser genial! També va ser interessant veure la cara dels nens i nenes una mica més colorida que de normal (pintada). La última nit vam fer un sopar (Sopar de Gala) on seies amb una persona que triaven els monis i disfrutaves d'un menjador molt ben decorat i menjar boníssim!

Casa de Colònies Els Oms, St.Jaume de Frontanyà

Platja de Calella

El divendres vaig aprofitar el dia anant inprovitzadament a algun lloc amb tren direcció Blanes amb una noieta (la mare que em va parir). Després de dir mil i un llocs (Calella, Blanes, St. Pol, Malgrat, etc...) ens decidim per parar a Pineda de Mar. Vam baixar del tren i vam seguir el camí d'un mercat abarrotat de gent. Arribem al final i recordem que Pineda i Calella estan enganxadíssims i decidim seguir pel passeig marítim molt maco i arreclat que hi ha. Ens parem a pendre una copeta (Coca-Cola, eh...!) i seguim fins arribar a l'estació de Calella. Anem pujant fins al carrer comercial més conegut de la ciutat, Carrer de l'Església on hi trobem un japonès que fa una mica de por per la baixa iluminació, però que estava molt bé i ens decidim per menjar en quell restaurant suposadament que nou. Mengem i tornem cap a Mataró amb la Renfe, agafem el Mataró Bus i arribem a casa, fem una "siesta" i ens relaxem...

Com heu pogut comprovar, no em puc queixar de les vacances, que encara no s'han acabat, així que a menjar-se la mona i a seguir vivint les vacances! Que les viviu igual o millor (cosa difícil)! Bones Vacances!

Joana ha dit...

Va ser un gust!!
Quina bona caminada noiet...

Unknown ha dit...

Caram no et pots queixar eh! I aquest estiu a Disney Land Paris!!