divendres, 11 de setembre del 2009

Tot lo bo s'acaba...


Primer de tot, us desitjo una molt bona diada a totes i tots!
Tot lo bo s'acaba... com per exemple les vacances, que després de 2 mesos i 3 setmanes (comptades) s'acaben... :(
Però no em puc queixar pas!: Campaments amb el Garbí*, Paris: un somni fet realitat, València-Benidorm, Les Santes...
Ara no toca tornar l'escola, el que em toca ara és començar l'institut, (i això sona més serio). No cal que em digueu que m'he de preparar, que no és fàcil, que al principi és normal espantar-se... perquè això ja m'ho han dit 10.000 cops.
de l'institut no em puc queixar, tampoc: som 6 de la que era la meva classe a la meva nova classe, i, a més a més conec a 2 persones més que tambe van a la meva classe, gent d'altres classes, gent de segon d'ESO, gent de tercer...

I després de tantes vacances i de tant parlar-ne, ja toca començar!

Bona diada, bona setmana i visca Catalunya!

*Si voleu apuntar-vos o proposar algú a apuntar-se a l'esplai Garbí, (el meu esplai), les inscripcions són per infants i joves nascuts entre el 1994 i el 2003 el:

- 14 de setembre: pels inscrits durant el curs 2008-09
- 15 de setembre: pels inscrits i pels que estaven en llista d'espera el curs 2008-09
- 16 de setembre: obertes a tothom


Lloc: Casa de Les Esmandies: Ronda O'Donell, 94

Per apuntar-s'hi cal dur:

- Fotografia de carnet
- Fotocòpia del carnet de vacunes
- Fotocòpia del carnet CatSalut
- Número de compte corrent per domiciliar les quotes


Així que, ara que ja he fet propaganda (gratuïta) del millor esplai que s'hi pot apuntar algú, adéu!

1 comentari:

Joana ha dit...

Vinga, vinga! ja toca tornar a pencar jovenet!!