diumenge, 27 de juny del 2010

HOY NO ME PUEDO LEVANTAR

El jueves me colé y en el Tíboli me planté...
Com ja veieu, el dijous passat vaig anar a veure el musica de Nacho Cano: Hoy no me puedo levantar. El musical amb les cançons de Mecano tot creant una història d'uns amics que van deixar el poble per crear el seu propi grup de música a Madrid. A través d'un bar en el que hi comencen a treballar, aconsegueixen crear-lo. Al guanyar un concurs, es converteixen en els números 1 a la tele i a totes les ràdios, però no tot és tan fàcil com sembla a l'època dels 80: les drogues i la fama els juguen males passades. Sobretot les drogues, ja que un dels protagonistes ho acaba passant malament. Potser, en part té raó aquella dona que publicava al diari El Punt una opinió negativa de l'obra pel fet de que el tema "drogues" el deixen massa clar, li dónen massa importència i hi ha escenes fortes, però aixo sí: res més que la realitat. És cert que els musicals de Nacho Cano són força forts i de vegades fins i tot raros.
Tot i així, valoro molt positivament aquesta experiència qe vaig viure amb la meva mare a Barcelona.

També vull dir que, dins la meva opinió, el certàmen d'El tot Mataró i Maresme d'escollir un cartell alternatiu de Les Santes està molt bé, sobretot per aquest any, que el cartell no ha agradat massa en general, i a mi, tampoc.

3 comentaris:

Joana ha dit...

Una crònica perfecte!
Jo també vaig patir amb aquest tema, però tal com dius, és la vida...

Unknown ha dit...

Marti t'hauré de montar un Wordpress perquè tinguis un blog de noticies com cal, escrius molt bé!

A mi tampoc m'agrada el cartell de les Santes, cada any la caguen més...

Elisabet ha dit...

Ets tot un periodista!!!!Perfecte!!!
Muakaaaa!!!!