divendres, 1 de juliol del 2011

Primer de mes


Ja fa un temps vaig començar a canviar el meu estil d'escriure al bloc. Vaig deixar de banda les explicacions del que feia durant els caps de setmana i vaig començar a abordar temes d'actualitat, com ara les eleccions autonòmiques, les municipals, els serveis de l'empresa 'Mataró Neta', vaig fer un seguiment de vídeos, fotos i text del 15M en el seu moment de màxima potència i també posteriorment, l'estratègia del PP contra el català i també la falta que li fa al PSC i al PSOE reestructurar-se, entre d'altres escrits. Una nova manera de construir aquest bloc que va començar més o menys el maig del 2010 de manera intermitent i que vaig implantar definitivament el novembre del mateix any amb la visita del Papa Benet XVI a Barcelona.
Des d'aquell escrit, les visites del bloc han anat pràcticament cada mes en augment (gràfic de sota). Uns escrits que llegeix gent que mai m'imaginaria que ho llegeix, amics de classe que després es sorprenen de saber que el bloc d'en Martí i la mare que el va parir l'escriu el propi Martí, jo mateix, gent que creu que no sé que em llegeix, etc. A part del canvi d'estil dels escrits, també hi ajuda el fet de les xarxes socials i del bloc de la mare que em va parir. També vull aclarar que Blogger no compta les meves visites al bloc.
Entre el mes de març d'aquest any es va produir un canvi que portava al bloc al mínim anual, tot i que durant el mes següent (abril 2011), el bloc va registrar una pujada de més de 300 visites respecte l'anterior mes. Així doncs, des del mes d'abril, el bloc no para de pujar el seu nombre de visites:

  • FEBRER - MARÇ: -55 VISITES
  • MARÇ-ABRIL: +303 VISITES
  • ABRIL-MAIG: +30 VISITES
  • MAIG-JUNY: +135 VISITES
La dada curiosa és que els meus seguidors em seguiu a través de:

Internet Explorer
218 (30%)
Chrome
212 (30%)
Firefox
194 (27%)
Safari
62 (8%)
Mobile
12 (1%)
I si parlem de sistemes operatius:
Windows
592 (83%)
Macintosh
63 (8%)
Linux
27 (3%)
iPhone
19 (2%)


Tot i així, la finalitat d'aquest escrit és agrair-vos a les seguidores i seguidors del meu bloc que dediqueu cinc minutets setmanals a llegir-me. No sabeu pas quant m'alegra veure que us llegiu el que un noiet de 14 anys escriu al seu bloc i que, sobretot, alguns, em publiqueu comentaris. Moltíssimes gràcies de tot cor, jo us ben prometo seguir amb aquesta pàgina que tant m'agrada fer.

Fins dilluns amb un nou escrit! :)

5 comentaris:

Alba López ha dit...

Martíiii que monu! M'agradamolt com escrius :D

Anònim ha dit...

Jo soc dels que entra sempre des del iPhone jeje felicitats!! M'alegro de veure que tens tantes visites!

Cronos ha dit...

Continua aixi. Ficant el dit a on es te de ficar, encara que a alguns els hi faci mal. Si persisteixes t'auguro un futur brillant i milers de seguidors.

Et tens de cenyir a la veritat estricta i comprobable per els fets. No suposar res com a fet i no donar interpretacions mes enllà de la teva opinió personal o et plouran les demandes judicials dels que es sentin maltractats per el teu blog.

Una advertencia. Segons vagis guanyant seguidors, començaràs a ser un valor en alça. No facis cas dels cants de sirenes que els partits politics posaran al teu camí perque parlis de tothom menys d'ells.

No et casis amb ningú. Sigues valent i honest amb tu mateix en alló que escrius.

Molta sort. te la mereixes.

Anaïs M. ha dit...

jijijijiji jo també el llegeixo de tant en tant, i segur que no ho sabies :P Ho fas molt bé marttinet :) anims !! Segur que segueixen pujant les visites!

Martí Torres ha dit...

Moltes gràcies Alba, Dani, 'Cronos' i Anaïs. És un plaer escriure per vosaltres :)

Cronos, gràcies pel comentari. M'ha fet pensar molt. Tinc molt clar que penso lluitar per la meva opinió i tinc clar que no és tan fàcil opinar sense que algú se t'enfadi.

Gràcies, de debò.