diumenge, 24 de juny del 2007

Momerota


De mi us he dit moltes coses però hi ha una cosa que no us he dit, quina es la meva figura preferida de la festa major de Mataró? La Momerota, i ho tinc bastant claret.
A Mataró hi ha: En Robafaves, la Geganta, en Maneló, la Toneta, els Nans, l'Aliga, el Drac, les Diableses, els Castellers, la Momeroteta, la Momerota i ara, quan arribin "Les Santes" sortirà el Dragonet (fill del drac), però per mi res no hi ha hagut ni hi haurà res millor que la Momerota!.
Bueno, ara que va sabeu quina es la meva figura preferida us dic: fins, potser, la setmana que ve!
("La mare que em va parir" i jo canviem de casa i no sabem si hi haurà linia, però escriuré tant aviat com pugui!).

2 comentaris:

Esplai Garbí ha dit...

Així m'agrada Martí!

Ja se sap que com la Momerota no hi ha cap figura...

Que arribin ja les Santes!

Joan Antoni ha dit...

Ostres Martí, quin bloc més xulo!