diumenge, 17 de juny del 2007

Vacances a la vista!


Per fi s'acaba el curs, el dimecres s'acaba l'escola: al matí anirem a la platja i a la tarda diem adéu als de 6é. El dijous començaré el casal d'estiu del Garbí. Farè 3 setmanes de casal i 10 dies de campaments, estic segur que m'ho passarè molt bè! Dissabte vaig anar a la reunió informativa de campaments i em van dir que del meu grup, Ponent en serem 10.
A l'agost anirè a Ribes de Freser amb la meva mare, a allà hi caminarem i descansarem sense parar!
I al setembre... Noooooooooooooooooo! Torna l'escola, però no pensem en el setembre i pensem en el maravellós estiu que ens espera!!!
Bè, fins al proper escrit!

2 comentaris:

Esplai Garbí ha dit...

Apa! Quin estiu més garbitenc! Però... t'has deixat que tornant de campaments hi ha Les Santes!

Va, que en el fons sé que t'agrada més l'Àliga que la Momerota! Ens ho podries explicar algun dia al blog... ;)

Ens veiem dijous a les 9 a l'Angeleta Ferrer!


El monitor de Ponent ;)

Berta ha dit...

MArtí, deixa estar al teu monitor...

Tots sabem que la Momerota és molt millor, fins i tot ell ho sap i no ho vol reconèixer!!

:)

ens veiem demà als casals!