diumenge, 14 de gener del 2007

Vacances i tornada a l'escola.

Reales Alcazares



Hola de nou!.
Aquestes vacances han sigut molt divertides: he anat a Sevilla, he pujat a La Giralda (la torre mès famosa de Sevilla), tambè he anat a la Catedral, a la Torre del Oro, hem fet un creuer pel riu Guadalquivir, vam anar a la Cartuja, los Reales Alcazares. Em va cridar molt l'atenció la Plaza de España, aquesta plaça que es molt gran te un espai dedicat a totes i cada una de les provincies d'Espanya, vam pujar al bus turistic i varem gaudir com uns giris.
Aquest dilluns vam tornar a l'escola, desprès de dues setmanes de vacances: tornen els deures, tornen les classes, tornen les mates, peró sobre tot, tornem a veure els amics i les amigues!
Ara no tindrem més festes fins a setmana santa, a l'abril (estic esperant impacient la sortida amb l'esplai, on sempre ens ho passem molt bè!).
Per cert us desitjo a tots/es un feliç 2007.
Per cert, a les llargues cues.... jo estaba ben entretingut!.

Martí de relax

3 comentaris:

Martí Torres ha dit...

estic amb la game boy!

Anònim ha dit...

Hola Martí, avui m'he assabentat que tenies un blog pel post de la teva mare i és genial.
Sóc una amiga d'ella ,i fa un parell d'anys ens vèiem tots tres i parlàvem, ella t'explicarà quì sóc.
Un petonet, guapo i,l'enhorabona per fer tan feliç a la mama.

Manel ha dit...

Aveure si vens cap a Valencia...