diumenge, 4 de febrer del 2007

Resultats dels Jocs Escolars


El dissabte 3 de febrer vaig anar al Campionat de Natació i m'ho vaig passar molt bè! A la meva cursa vaig quedar 3r, jo anava amb l'Anxaneta. Va ser a la piscina municipal (la del parc) a les 17:00 h.
Vaig estar nedant de crol i mentres no nedava estava molt nerviós. Quan nedaven els meus companys/es jo els animava cridant i cantant amb els que encara no nedavem:
-Anxaneta, ue, ue, ue, ue, ue!!! o -Anxaneta, Anxaneta, ue, ue!!!
Aquesta foto la va fer el meu germà Carles.
Desprès vaig anar un rato a l'esplai, on ja estem pensant en carnestoltes i tambè m'ho vaig passar molt bè: vam acabar de fer la samarreta i vam repartir els papers per fer un curt que serà molt divertit(jo soc el protagonista!), ja us en parlarè mes endevant. Apa, fis al proper escrit!
Adeu!!!