diumenge, 25 de març del 2007

Dies amb molta activitat.


La setmana del 12 al 18 de març he tingut moltes proves: el dimarts en vaig tenir una d'Educació Fisica, el dimecres en vaig tenir una d'Anglès, el dijous una de Socials i una de Matemàtiques i el divendres una de Música i una d'Anglès, en fi, n'he fet moltes. Ara a l'escola estem atabalats per el trasllat a l'escola nova i tambè estem pensant en els albums del 3r trimestre.
Per Setmana Santa anirè amb l'esplai a Can Foix, Cubelles (Garraf) de col·lònies del 31 al 4 d'abril.
Del 4 al 6 de maig m'en vaig a Londres amb el meu germà Daniel i em fa molta il·lusió, fa molt de temps que voliem fer un viatge junts i com que m'agrada tant Londres hi anirem.
Avui diumenge he fet la festa d'aniversari amb tres amics i amigues meus que tambè feien 10 anys als gronxadors de sant Simó i m'han regalat: un boli del barça, un joc de cartes dels "Barçatoons", unes enganxines del Barça, una llibreta de Ronaldinho Gaucho un llibre del Detectiu Conan, un llibre de Geronimo Stilton, llaminadures i un boli.
Feliç setmana i fins al proper escrit!