diumenge, 13 de maig del 2007

Londres


Com ja sabeu la el cap de setmana passat vaig anar amb el meu germà a Londres i m'ho vaig passar molt bè!
El dia d'anar a Londres l'avió va fer una hora de retard però el vol va anar bè. Quan vam arribar vam agafar un autobus normal que ens deixava a prop de l'hotel, despres vam agafar un taxi que ens va deixar a la porta de l'hotel. Quan vam arribar a l'hotel vam anar a dormir rapidament perquè estavem "petats".
El segon dia vam visitar el "Big Ben", el "London Eye"(una noria des de on es veu tot Londres), els autobusos de dos pisos, els taxis...
Quan vaig pujar al "London Eye" em va fer imperssió veure que eren uns 30 pisos d'alçada però quan estava a dalt de tot veia tot Londres, sobre tot el "Big Ben" perquè estava allà al costat.
Als autobusos de dos pisos hi vaig pujar el dia de tornada per anar a l'aeroport i tornar a El Prat.
El vol de tornada vam tenir un pel de turbolencies però va anar molt bè!.
Com heu pogut veure a Londres hi tornarè, bè, fins el proper post!