diumenge, 4 de novembre del 2007

El meu pont.


Aquest pont he fet molt, (per no dir moltíssim), exercici: el dijous vaig anar i tornar des de casa fins la Laia L'arquera amb la Mare que em va parir i l'Elmer (el meu gos).
El divendres tambe vaig anar-hi, però vaig substituïr el gos pel patinet.
El dissabte vam anar a comprar la fruita (cosa imprescincdible a casa) amb la meva mare i a la tarda vam anar al cinema, a veure Stardust, em va agradar molt. Al vespre la meva germana Eli i la meva cunyada Jordina em van convidar a sopar (McDondalds) i a dormir.
El diumenge, per acabar de rematar el pont vaig anar amb bicicleta amb el meu germà gran (Carles) i vam anar des de casa (a prop de l'Anxaneta nova) fins a la "Meroil"(punta de Mataró anant direcció Barcelona) i des de la "Meroil" fins a St. Simó (punta de Mataró venint de Barcelona), de St Simó vam pujar la Ronda Cervantes pel "carril bici" fins a la gasolinera on hi vam netejar les bicis, i des d'allà fins a casa (un bon tros). Per cert, el dimecres vam celebrar la castanyada amb el col·le i vam anar fins a Torre Ametller.
Bé, aquest ha sigut el meu pont, espero que el vostre hagi estat igual de diverit, o encara millor!

3 comentaris:

Elisabet ha dit...

HOLA!!!!!Sóc la primera en deixar un comentari!!!!yuhuuu!!!jejejeje!!!Estas fet tot un artista!!A veure quan m'apunto jo també aquestes sortides amb bicicleta!!!Molts muakis guapooo!!!

Unknown ha dit...

Què bé que t'ho montes eh!!!

carles ha dit...

A veure quan tornem a sortir ok??
Aquesta vegada com que veig que ets tot un professional, anirem fins a Can Bruguera val?? jajaja!!!Muuass...