diumenge, 29 de març del 2009

17 dies...

Algaida, Mallorca
17 dies són els que passaré de vacances. Demà, dilluns, me'n vaig a Mallorca. Vaig a conèixer gent, a passar-m'ho bé, a conviure cinc dies amb els amics... serà un viatge genial! La gent que he de conèixer són nois i noies (al·lots i al·lotes, en mallorquí) d'Algaida, un poblet del centre mallorquí. Ens hem estat esrivint per carta durant el segon trimestre. A mida que ha anat passant el temps ens hem donat els Messengers, des d'on parlem ara. Ens allotjarem a Palma de Mallorca, ja us ho explicaré...
De Mallorca torno el divendres. El dissabte me'n torno a anar cinc dies més fins al dimecres a St. Jaume de Frontanyà. Hi vaig amb l'esplai. Quan torni ja serà Setmana Santa i podré disfrutar de la Mona. Això trambé us ho esxplicaré. Vaig a fer-me la maleta. Adéu!
El bloc d'en Martí i la mare que el va parir tornarà el 12 d'abril. Bones vacances!

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Que t'ho passis molt bé tete!!!!

Joana ha dit...

Uffff com serà de dur....
Però gaudeix, és important! :)