diumenge, 3 de maig del 2009

Un cop més!


Un cop més el Barça fa història aquest any! Aquest cop ens hem superat fent gols al camp del Madrid! I ara, només estem a 7 gols per igualar el récord de gols del Madrid, que és de 107 gols (temporada 1989-90). No vaig poguer seguir el partit un cop més "gràcies" a la Renfe, que per variar tenia una averia que ens va portar fins a Montcada. Un cop a Montcada, tornem cap a Barcelona i per fi arribem a Mataró. Un home, a la parada del bus, diu que quan ell havia sortit de BCN (no amb el nostre tren, clar...) anaven 1-3. Jo, al·lucinant a les 21:50h. començo a sentir petards. No em volia fer il·lusions, i si tots els mataronins del Madrid havien sortit a celebrar-ho? Finalment, passen molts cotxes, se senten petards per tot Mataró quan arriba el bus (tard, també per variar) i el conductor, amable, em diu que el partit s'havia acabat 2-6. Jo, al·lucinant més encara, miro a la mare que em va parir i ens posem a riure. Quan arribem a casa, després dels retards de la Renfe i Mataró Bus, una exposició d'en Sorolla al Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC) i una passejada per Barcelona amb la meva mare i el meu preciós nebot, mirem el canal 3/24 els gols, les celebracions i les declaracions de Guardiola. I, un cop més, fem història. Força Barça!