diumenge, 2 de maig del 2010

Noves experiències...

Ja us vaig informar que he estat participant en un intercanvi musical: Mataró-Argentona amb el Friedich-Shiller Gymnasium de Marbach (Alemanya).
Bé, doncs dilluns va arribar ell, en Patrick, l'alemany que ha passat tota la setmana a casa.
Va arribar cansat, i és que portava a sobre 15 hores d'autobús des de Marbach am Neckar (a prop d'Stuttgart), i amb gana, força gana.
Durant aquests dies ha estat anant d'excursió per Tarragona, Sitges, Barcelona i Mataró mentre jo estava disfrutant de la rutina que tant m'agrada repetir cada setmana. També vam fer un concert el dimarts al vespre al Teatre Monumental de Mataró. Tot i així, res ha sigut rutinari durant aquests dies, ja que a casa hem sigut un més a la família, crec que bastant ben tractat i informat, ja que me n'he encarregat de que s'aprengui la Riera, la Plaça Santa Anna, els gelats de Can Verdú, el Pa amb tomàquet, els Macarrons de la Mare que em va parir, el Cau Grillat... ah! i el pernil del bo, (no com el York que només saben menjar...).
Un noi poc parlador, però que ha intentat en tot moment integrar-se als nostres costums.
Ha sigut una experiència diferent i nova que m'ha servit per preacticar l'anglès i apendre nous costums, noves maneres, nous menjars, nous paisatges i noves maneres de viatjar (li he agafat molta ràbia a l'autobús :P ).
Ha conegut a la majoria de la família: àvies, un tiet, un nebot, amics/gues meus/ves, mare, pare, germans, germana i una casa diferent de la seva (no és el mateix viure en una casa de 4 pisos que a un pis de 4ª planta), però la impresió que em dóna és que ha estat com nosaltres volíem, com a casa!
No dubtaria ni un moment a repetir aquesta experiència en la que he après molt, HEM après molt, un intercanvi en el que he conegut gent d'Alemanya, però també d'Argentona!
A casa seva, com ja us vaig dir, em van tractar molt bé i així ho hem intentat fer aquí. Ahir van marxar d'Argentona després d'un dinar i un petit concert.
(a Argentona ahir)
ANÈCDOTES:
LA NEVERA
Quan va arribar a casa, va 
berenar i li vaig preguntar
(en anglès):
-Què vols beure? Fanta, CocaCola, Aigua, llet...?
-Tens suc de poma?
I vaig pensar: (merda!)
Li vaig repondre que no, però el dia següent
en vam anar a comprar al Mercarroña.
A casa vam riure molt amb això :)

INTERCANVI LINGÜÍSTIC
La mare que em va varir també
va apendre força, ja que l'anglès
 va ser una arma que ha 
començat a utilitzar.
I ja he fet el "logo", com podeu veure, de l'Intercanvi.

A MÉS A MÉS:
  • Felicitats a totes les mares, sobretot a la que em va parir!
  • Avui, 2 de maig, fa un any de l'històric 2-6 al Bernabéu!
  • Felicitar a Messi, a Xavi i sobretot a Bojan per l'espectacle d'ahir! (1-4)
Va ser com estar a Gran Hermano, però a Gran Alemany).

I ara, bis zur nächsten Woche! (Fins la setmana que ve!).

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Ara a veure si manteniu contacte! Aixi de pas podras seguir practicant l'anglès :)

Joana ha dit...

Ha estat una molt bona experiència!
Gràcies, per la part que em "toca".

Anònim ha dit...

Sempre, sempre, és un gustasso llegir-te; bona descripció, amb molts detalls, felicitats!