dissabte, 12 de juny del 2010

Ballant el Waka-waka



http://imagenes.publico.es/resources/archivos/2010/6/11/127621092629520100611-3155200dn.jpg
Ahir va començar el mundial de Sudàfrica, un mundial que farà patir a tothom: ja han robat a bastants periodistes, però vaja, tot sigui això.
Als que sí que farà patir serà als aficionats de cada selecció, ja que si segueixen empatant, poca cosa farem.
Jo he decidit prendre'm-ho en calma i esperar a que Andorra o Catalunya vagin al mundial. Mentrestant, jo donc el meu guanyador: Argentina.
Tot i així, com que no penso seguir-lo massa, no m'hi trencaré el cap.
I amb tot el meu respecte, crec i no vull que 'la roja' guanyi la copa.

Per altra banda, valoro molt positivament la cançó de Shakira per promocionar el torneig. Encara tinc el dubte de què vol dir Waka-waka (si per casualitat us dona per aprendre algun idioma africà, ja m'ho traduireu!

Bé, no tinc massa més cosa a dir...
Ah, sí! Demano opinió sobre el nou format del bloc. Ja direu...
http://www.euronews.net/wires/efe/images/EFE_3151477.jpg

4 comentaris:

Joana ha dit...

Uffff quin susto, ja em veia en un debat amb tu per veure els partits... :)

Unknown ha dit...

Marti no has de ser tant radical! Jo vull que guanyi Espanya perque la majoría son catalans!

Martí Torres ha dit...

Si som tan bons...
podríem casi guanyar el mundial:)
Cesc Fàbregas, Xavi, Piqué, Puyol, Capdevila, Valdés i Busquets!

zel ha dit...

Preciós, el format, Martí!