dimecres, 28 de desembre del 2011

Martí six, new experience in English


El projecte que avui us anuncio és una iniciativa que fa temps que estic preparant: Martí Six és un projecte fet realitat en el dia d'avui i consisteix en què El Bloc d'en Martí i la mare que el va parir també serà editat en anglès. Durant les últimes setmanes he estat traduint els 10 últims escrits que he fet i ho seguiré fent a partir d'ara per oferir un ventall més complert de cara a promocionar el Bloc i donar més veu a aquesta pàgina que fa més de cinc anys que construeixo arreu del món. També vull que la meva opinió sigui llegida a més països i que els problemes que tenim al nostre país puguin ser sabuts més enllà dels Pirineus. A més, és tot un repte per mi i m'ajuda a millorar en l'anglès, una llengua necessària avui en dia per trobar una bona feina, i més si vull ser periodista.
Aíxí doncs, a partir d'avui podreu trobar els escrits publicats des de l'1 de novembre i també els que publiqui a partir d'ara en les dues llengües. Segurament els i les que m'heu llegit fins ara seguireu fent-ho en català, però si voleu donar un volt per Martí Six, feu clic aquí. Em farà gràcia que hi feu un volt.