dissabte, 29 de setembre del 2007

Tornada a l'esplai!


Vaig començar l'escola i ara toca començar l'esplai!!! L'escola, ja us ho vaig dir, no em va fer gaire gràcia començar-la, però l'esplai és una altra cosa i aqui estic boig per començar! Comencem amb Sortida d'inici, però no hi podré anar, continuem amb el primer dia d'esplai, aqui si que hi aniré, com també aniré a Sortida de tardor.
A l'esplai m'ho passo molt bé perquè fem activitats, jocs, manualitats...
El dia 25 de setembre al blog de l'esplai van anunciar que hi havia videos al youtube de l'esplai (busqueu: "esplai garbi") són vídeos molt divertits sobre els 30 anys i sortida de tardor'06.
Aquest any som 71 nens, bastants més que quan vam acabar el curs i això es molt bon senyal!!!
Bé, ja veieu que a l'esplai m'ho passo molt bé! Feliç setmana!

4 comentaris:

Joana ha dit...

Doncs apa! Vinga!
A passar.ho bé!
:) Petonets

canti! ha dit...

uatla! mirant, mirant cosetas de l'esplai he arribat fins aqui!

sisi, Martí ja et val no venir a la sortida d'inici, i aquest cap de setmana Xaloc marxa, (no sabem encara a quin lloc!) així que ja ens veurem per l'esplai! :)

Martí Torres ha dit...

je, je Canti, m'ha fet molta ilusió que coneguis el meu blog!!!
Com que aquest dissabte marxeu d'excursió no ens veurem, però l'altre dissabte si!!!!
Adéu!!!

carles ha dit...

Carai quina sort...em puc apuntar jo també?? Ara que tinc festa el cap de setmana...a veure si la mama em deixa, jejeje!!! Muaksss!!!