divendres, 11 de febrer del 2011

Ell també és el meu candidat!

Ell és el meu Mataroní de l'any. L'he votat cada dia que he pogut i podem dir que he estat un dels i de les impulsors/es de la seva "campanya" pel títol.
Gran solidari:
President d'EPMA solidària i impulsor de grans projectes com l'exitosa Caminada per l'Alzheimer i "Salvando el Nido", un projecte que ja és un fet a Nicaragua. I és que gràcies a aquest gran home molta gent, i m'hi incloc, hem après a ser solidaris, a fer feina. A ser millors persones i gaudint mentre treballem per millorar el món.


Gran persona:
A més a més, en Ciller és un home amb qui pots comptar en els bons i mals moments, un home que sap escoltar i sap parlar. Un home que sempre té un consell i sempre té la paraula indicada pel moment indicat. Un home de paraula. Una gran persona.

A mi, sincerament, m'encantaria que guanyés, però ja tinc clar que, ell, és el meu mataroní de l'any!